Det har aldrig været så nemt at kommunikere med så mange mennesker på én gang, som det er nu.
Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram – plus alt det andet online, på papir, i tv, radio, på YouTube osv. Det er nærmest en daglig ord – og billede storm, der vælter ind over os. Nogle gange kan det være svært at fokusere på, hvad der er vigtigt, og hvad der bare “æder tid og opmærksomhed”.
Alligevel er der budskaber, som bider sig fast, fordi de indgår i tekster, der er nøje gennemtænkt. Placeret det rigtige sted og på det rigtige tidspunkt.
Få konkret hjælp til
- artikler i dagblade, ugeblade, medarbejderblade, patientmagasiner, konferenceaviser
- debatindlæg, kronikker, blogindlæg
- pressemeddelelser
- faktaark ifb. med pressetiltag
- kursuskataloger
- pjecer, foldere, brochurer
- hjemmesider – tekster, redigering, navigation, koordinering med webdesigner, brugertests
- nyhedsbreve
- bøger – som forfatter, ghostwriter, redaktør og/eller koordinator, hvis I er flere, der vil bidrage til bogen
- teksterforfatter opgaver til reklamer, kampagner etc.
- taler
- informationsmateriale til læserrejser
Dialog og resultater
Det er min spidskompetence at spørge ind til kernen af de budskaber, du gerne vil ud med. Jeg har en solid erfaring i at strukturere og prioritere informationer, i at interviewe relevante kilder og at rette teksterne til, når jeg har fået feedback.